2017. március 28., kedd

Tejfölös gombás csirke máj, gluténmentes nokedli


Ha csirkemáj, akkor gomba és tejföl, s hogy még diétás is legyen, akkor gluténmentes nokedlivel tálalom. 

Serpenyőben készítettem: 1 evőkanál kacsazsírra tettem a megtisztított csirkemájat, jó nagy adag póréhagymát karikáztam hozzá. Fehér borssal megszórtam és lefedve pár percig pároltam, majd hozzáadtam a szeletelt csiperke gombát (üveges)  Hogy színe is legyen, házi piros paprika krémmel ízesítettem és szineztem. Kb negyed óra alatt elkészült. Félrehúztam a serpenyőt és egy kispohár tejfölt kikeverve hozzáadtam a gombás csirke májhoz. Vissza tettem a tűzhelyre és összefőztem 2 perc alatt. Utólag sóztam, hogy a máj ne keményedjen meg. 





A gluténmentes nokedlivel egy finom ebéd! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése