2016. szeptember 9., péntek

Tüzes finomság - ételízesítő

Lassan vége a nyárnak, s éppen ideje, hogy a befőzés is befejeződjön. Most egy igazán finom tüzes ételízesítő készült, de csak azoknak ajánlom, akik igazán szeretik a nagyon csípős ízeket. Viszont ételízesítéskor minimális mennyiségre van szükség. 


A fotókon  ugyan olvasható, hogy miből és hogyan készült, de azért itt is leírom.

Hozzávalók:
1 kg macskapöcse fűszer paprika (nagyon csípős)
1 kg kápia paprika
3 db nagyobb paradicsom
3 db nagyobb TV paprika
3 db nagyobb vöröshagyma



Elkészítés:
A hozzávalókat megmostam, késes robotgépben daraboltam. Egy lábasban felfőztem, majd magtej készítőben pürésítettem (hideg ital programon) 
Forrón üvegekbe raktam, tetőket rátettem és száraz dunsztban kihűlésig pihennek. 


Étel ízesítésekor nagyon kevés kell belőle, mert igazi, nagyon csípős, tüzes finomság :-) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése