2016. április 25., hétfő

Zöldborsó főzelék, sertés oldalas

A magtejkészítőt próbára tettem. Mivel krémleveseket lehet benne készíteni, akkor talán főzeléket is. Jól gondoltam. Nagyon rövid idő alatt a legfinomabb krémes, diétás zöldborsó főzeléket főztük, mi így ketten. Én, meg a Pista, azaz a magtejkészítő. 



 Hozzávalók:
25 dkg fagyasztott zöldborsó
só ízlés szerint (de nagyon kevés, mert az alaplé már sózott)
alap lé (csirke húslevesból, amit korábban befőző automatával hőkezeltem)
ízlés szerint édesítő
csipetnyi citrombors
1 dl sűrű rizstej (Barna rizsből)

Elkészítés:
A hozzávalókat a magtejkészítő kancsójába adagoltam. Felöntöttem annyi hús lével, hogy a maximum jelzésig legyen.
Ráhelyeztem a tetejét és beállítottam a krémlevesek programra. Amikor elkészült, hozzáöntöttem a sűrű rizstejet, elkevertem és máris kész volt a nagyon finom, krémes (pürésített) főzelék.


Előző nap este  ELLA-ban sertés oldalast készítettem. Az oldalasokat besóztam, kevéske majorannával, fehér borssal ízesítettem és még mellé raktam egy fej cikkjeire bontott, tisztított fokhagymát.
Hús programra állítva elkészültek az oldalasok is. Méltó társa volt a zöldborsó főzeléknek. 

Én diétásan, kenyér nélkül, de a férjem 1 szelet pirított kenyérrel fogyasztotta. 


A zöldborsó főzelék és a sült oldalas összesen kb fél óra alatt készült el. Ez a két gép tarol a konyhában és egyre több szabad időt adnak nekem. 

3 megjegyzés:

  1. Szia Viki! Melyik az a másik gép? Mit tud? Tudnál nekem linkelni egy oldalt, ahol meg lehet nézni? Válaszodat előre is köszönöm! Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Edit!
      A másik gép az az ELLA - ez a hivatalos neve - ha érdekel a megvásárlási lehetőség, keress meg a Facebook-on, vagy esetleg irj egy e-mailt, tudok tippeket adni a vásárláshoz, de az elérhetőségének linkjét ide is beteszem, hogy addig is tudd nézni. Ez sem hiányozhat egyetlen háztartásból sem, főleg akkor, amikor egy hurka-kolbászt 2 (kettő) perc alatt sütsz meg :)

      Ella elérhetősége:
      http://www.biofa.hu/termekek/ella_6_lux_fozoautomata_acel_betetedennyel_intelligens_kukta

      Törlés
    2. Választhatsz, hogy milyen betéttel veszed meg, és kérsz-e még hozzá egyet.

      Törlés