2015. szeptember 21., hétfő

Gombás marha hátszín Ellában

Marha hátszín volt a soron a mai ebédnél. Gomba mixet használtam a főzéshez és utána szószt készítettem a fele adag gombából. 


diéta mentesen, orsó tésztával 


Ella és a marha hátszín


Az én glutén mentes lisztből készített nokedlim.

S akkor nézzük, hogyan is készült.

Marha hátszín gomba szósszal. Férjemnek orsó tészta. Saját részemre kevertem Glutén mentes lisztet és belőle készítettem nokedlit.


A marha hátszín szeleteket (4 db) befűszereztem. Fokhagymás só, zöldfűszer keverék, citrombors 3 kisebb babérlevél. Beraktam ellába. A húsokat beterítettem egy üveg vegyes gombával. 
Inashús programra állítottam. (30 perc alatt készült el)
Amikor a program lejárt még hagytam kicsit, hogy minél kevesebb gőzt engedjek ki belőle.
Levettem a kukta tetejét, kiszedtem a fele gombát.
A gombákat egy befőttes üvegbe raktam
1 dl kókusztejszínt, 2 dl húslét öntöttem hozzá. Botmixerrel összekevertem, majd ráöntöttem az Ellában lévő húsra.
A tetejét visszaraktam és kézi programmal még 5 percig összefőztem. 

Gluténmentes liszt:
15 dkg Rizsliszt
5 dkg Cirokliszt
5 dkg Kölesliszt
5 dkg Tápióka liszt
3 dkg Kukorica keményítő

Jól összekevertem.
Adtam hozzá 2 db tojást, sót, 1,5 dl vizet 2 evőkanál felmelegített kacsazsírt. . Összekevertem és olajos, sós vízbe szaggattam és kifőztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése